keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Blogitunnustus Kokkolassa

Tällä kertaa hieman erilainen blogipäivitys! Blogitunnustus on nimittäin matkannut Kokkolakarlebyhyn "Kun kahdesta tulee kolme"-blogin Ruskalta. Kaunis kiitos Ruskalle huomioinnista:)
Tässäpä tunnustuksen säännöt:


Kerro itsestäsi kahdeksan asiaa ja jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita siitä heille.

Nonnih, sano!

1.Olen iltavirkku. Kun muut menevät nukkumaan, minun sisäinen kelloni vasta innostuu...
2. Olen täydellisen  vasenkätinen. Luen lehdetkin takakannesta etukanteen päin...
3. Olen intohimoinen sukututkimuksen harrastaja. Onpa suvustani löytynyt noidaksikin epäilty:/
4. Olen toisaalta boheemi ja suuripirteinen, toisaalta äärettömän pikkutarkka ja pedantti.
5. Rakastan lukemista. Kirjahyllyni pullottaa erityisesti lastenkirjallisuutta ja historiaa, elämänkertoja...
6. Opiskelin vuosikaudet pianonsoittoa ja yksinlaulua. Nykyään vahvin  taitoni lienee  vapaa säestys korvakuulolta.
7.  Kotonamme on iso uima-allas pihassa. Uin kesäisin päivittäin.
8. Olen mestari kävelemään puujaloilla -osaan jopa hyppiä yhdellä puujalalla:)))



Tämän tunnustuksen jakelen  muutamiin, alla mainittuihin   blogeihin, muutkin innokkaat saavat vastailla:

Kuvien tarinaa

Tyrniä ja tyrskyjä

Kesäkuntoon 2015

3 kommenttia:

  1. You have your own uncommon emerge rising appraisals showed up on a lessen arrange as that of perusers from around the world. Ace completes and talk can correspondingly be seen on various bits of international news. You can investigate for after essayists and masters from around the world at whatever call attention to getting dealt with is immaculate. https://mediosindependientes.org/

    VastaaPoista